Nojuujuu, tiedänhän minä, että the Sims2 tarinoita (angstisia sellaisia) on netti tulvillaan, mutta halusin minäkin tehdä sellaisen, ja .. ketäs se haittaa? ^__^
Voin jo alkuun sanoa, että tarinassa käytetään hieman.. No, värikästä kieltä, eli.. Kiroillaan aikamoisesti. Herkkähermoisille nipottajille en suosittelisi.

---

1503336.jpg

Tässä oon minä, Saana, mutsini Sara ja .. faijapuoleni Tero.
Voin jo suoraan sanoo, et vihaan Teroo. Se vaan on niin.. No, mutsi jätti faijan sen takia.
Tunne on nimittäin myös molemminpuolinen, sillä Tero on sanonu mulle ihan suoraan, ettei piittaa must vittuakaan. No, saa mitä tilaa.

1503842.jpg

Täs on mun huone. Ei kovin iso, mutta ite sain sentää sisustaa.. Kalliin maun mukaan tottakai.
Me ollaan aika varakkaita, vaikkei ulkoapäin sitä huomaiskaan.. Mut meidän talo on isompi, kun Johnny Deppilkää on. Pah, vihaan tällasii ökytaloi.. Ei niis mitää järkee oo. Ja sit me asutaa sellases.. Oujea. Rakastan kyllä sisustamista ynnä muuta, mutta.. Äh.

1503856.jpg

Siinä minä olen, hieman parempi kuva.. Ulkoisesti näytän ihan itsevarmalta ja mukavalta ihmiseltä. Sellaisia ne kaikki ovat, mutta sisältä pelkkää paskaa. Pukeudun omalla tyylilläni, ja voi mua kutsua vaikka emokskin, jos haluaa. Mulle aivan sama, vaikka vittu pidettäis jumalana.

1503865.jpg

Teen joka päivä samaa hommaa. Löhöilen sohvalla.. Onhan meillä kaikki maailman vehkeet, DJ-koppikin, mut siis.. Haluaisin enemmänki rakkaut, en mitää musiikkilaitteita tai vastaavii. Ei mulla ystäviäkään oo, katsos ollaan vasta muutettu naapurustoon Teron peräs.. Vihaan vaan nii saatanasti täällä olooni. Kunpaha koulutki alkaa ni paskanjauhamine alkaa ..

 

1503867.jpg

Niin, ois se pitäny arvata, et heti ku selkänsä kääntää, ni nää kaks lepattaa jo sänkyy ekaa kertaa toistesa kanssa. Äh, haluisin vaa karata tältä kaikelta pois.

1503872.jpg

Koska sisällä ei ollut mitään tekemistä, päätin mennä ulos. Sais vähän ajatuksii selvemmiks, ei tarvis aatella ongelmii päivät pitkät.

1503879.jpg

No, pianha mutsi ja Teroki päätti tulla seuraa.. Leikin, et mul ois hauskaa, ja huomasin, et Terolki on hyvii näyttelijänlahjoi. Mutsille se meni läpi, ja nyt se varmaa ajattelee et ollaa iha ehjä perhe.. Ei äiti, ei enää ikinä.. Nii kaua ku tuo homo asuu tääl meijän kans.

1503897.jpg

No, kohta ne ei enää jaksanu viihdyttää mua, ku huomas ettei muakaan kiinnosta.. Jäin yksi taas, joten päätin sit tehä lumienkeleitä. Nekin osais lentää paremmin ku mä.

1503906.jpg

Pian kuitenki juoksin sisälle.. Enää en pystyny pitää tunteitani sisällä, joten kaikki vaa purskahti ulos.. Mutsi vaa vittu sattu olee paikal samaa aikaa..

1503912.jpg

No, tietenki mutsin äidilliset vaistot heräs ja se tuli lohduttaa mua.. Vaikken ois ehkä halunnukkaa, mutta enhä mä voinu mutsii siit hätistää pois.
"Kulta rakas, mikä sulla on?" se kysy.
"No kun.. Mä .. Musta tuntuu et Tero vihaa mua enemmä ku itteesä..", vastasin.
Äiti oli sen jälkee iha hiljaa, mut lähti kohti keittiötä, mis Tero oli.

1503927.jpg

No, siitähä seuras riita.
"Mitä sä oot tehny Saanalle, mun ainoolle tyttärelle!" äiti huus kurkku suorana.
"Pah, mitehän sä sen oot kasvattanu.." Tero vastas idiootisti.
"Välillä en ees tiiä miks jätin Saanan isän ja nain sut!" äiti julisti.
Tuntu kivalta, että äiti saattais oikeesti jättää ton hinttarin, mut mutsin puolest tuntu sit pahalta.

1503932.jpg

Pitihä se arvata, et äiti on heti raskaana, ja ettei ne osannu tietenkää käyttää ehkäsyy, vaik mite patistellaa.. Tai sit ne oikeesti haluaa uuen lapsen.

1503937.jpg

Päätin etsii vähä seuraa netist, mut mitä vittuu sieltkää löytyny.. Välittävää ainakaan...

1503947.jpg

.. joten ostin kissanpennun. Sillä ainakin riittäisi aikaa mulleki, eikä vaa töihi ja aviomiehii.

1503952.jpg

Leikin sen kans päivät pitkät, vaikka oisha mun varmaa pitäny mennä kouluuki jossai vaihees.. Mut arvatkaa vaa jaksoinko.

1503959.jpg

No pidettii myö joskus mutsin kans hauskaa, mut se ain päätty sit hiljasee hetkee, mikä oli aika kiusallist. Teron kans mä en ikinä pitäny hauskaa.. En ees puhunu sille muutenkaa. En jaksa sen ainaisii selityksii.

1503973.jpg

Mä en oikeestaa luottanu keneenkää. En ees äitii. Vittu, Tero rupes huutaa mulle ko palosireeni, ku en antanu äitin halata mua.. What's the big deal?

1503991.jpg

Sit meni yli. Tunteet vaan kuohu yli, ja päätin pärskäyttää mulkku-Terolle kunnolla tirisevän drinkin naamalle. Mitäs siitä sanot, hä?
Tero otti mun ranteesta kii, ja läimäytti mua poskelle. Mä en itkeny, nauroin vaa.
"Vitun luonnonvikane kakara!" se huus.
"Kattoisit ittees", vastasin.
Se läimäs mua toisen kerra. Äiti huus vierel kovempaa ku äijä ite. Yritin rimpuilla sen otteest irti, mut se oli liia vahva käsistää.
"Päästä irti homo", huusin sille, ja täl kertaa se löi nyrkillä nii että tuntu.
Silti vaa nauroin, en näyttäny et oisin heikko millää tavoin.

1504004.jpg

Sit en enää jaksanu. Tero hellitti otteestaa, oli menos mutsii kohti rauhottelee sitä.
Mä karkasin kotoo. En jaksanu sitä enää.. Yritin olla piilos kytiltä, kaikelta. Vihasin siinä vaihees omaa elämääni, ku sain nukkuu yöni pahvilaatikos kulkukissojen kanssa.

1504017.jpg

Äitihä sit murtu täysi, vaikkei must tuski vittuu välittänykkää.

1504024.jpg

Tietenki sen piti myös soittaa maijoille, ja kerran, ku olin menos kauppaa, ne sit työns mut maaha ja laitto käsiraudat, et nyt lähettii kotii.

1504035.jpg

No, pakosti mut sit vietii kotii. En ois halunnu, mut poliisit ku vei..
Mutsi tuli vastaa, iha niiku se ois välittänykkii jotai.

1504054.jpg

Sisällä sain huudot taas. Ny äiti sit vissii oli Teron puolel jo, ku näytti vihaavan mua syvästi.

1504069.jpg

Päätin mennä omaan huoneesee rauhottuu. Istuin vaa sängyl ja katoin lattiaa. En ois halunnu enää elää, ku oma äitiki jo vihas.

1504084.jpg

Pian äiti kuitenki tajus, mite paska jäbä Tero on. Se jätti sen, pyys mult anteeks, käytii pari kertaa terapias ja oltii taas ku perhe.. Faija anto mutsille anteeks kaiken, ja ne palas yhteen.. Loppuje lopuks tiesin aina, et ei toi mutsin ja Teron suhde kestä.
Jouduttii kumminki kasvattaa mulkun laps, mut ei se haitannu meitä.

---

Jees, siinä se sitten olikin. Minun mielestäni onnistui, kommentoitavaa? n.n